Trampolina domowa

Posiadanie trampoliny w domu to ogromna ilość zabawy oraz zalet, które możesz wykorzystać. Trampolina domowa idealnie spisuje się dla:

  • indywidualistów, którzy nie lubią treningów grupowych,
  • osób, którym w codziennym pędzie nie starcza czasu, aby dojechać na siłownię i zrobić pełen trening.

Posiadając trampolinę Fit and Jump w domu w końcu nie musisz dostosowywać się do ściśle ustalonych godzin.

Trampolina domowa to możliwość ćwiczeń w każdej wolnej chwili!

Oczywiście podczas treningu nie zostajesz bez opieki, z myślą o Tobie stworzyliśmy programy treningowe, które nauczą Cię poprawnie korzystać ze sprzętu oraz wycisną z Ciebie siódme poty. Możesz także samodzielnie konfigurować trening. Zdecydować czy ma się on skupić na spalaniu, czy większą wagę przyłożyć do wzmacniania.

Tutaj nasza rola się kończy i Ty bierzesz życie w swoje ręce!

Trampolina domowa
Autor: Eliza Wydrych Fashionelka ♦ http://fashionelka.pl/

Trampolina domowa w akcji

Program treningowy jest układany i realizowany w oparciu o wiedzę Mileny Krawczyńskiej, naszego najbardziej doświadczonego instruktora. (tancerki, mgr kultury fizycznej i zdrowotnej) Milka na co dzień prowadzi zajęcia Fit and Jump oraz szkoli instruktorów ze swojego autorskiego programu treningowego. Ćwicząc z nami na trampolinie domowej zapewnisz sobie bezpieczeństwo oraz najlepszą dawkę aktywności fizycznej. Ze względu na ciągłe aktualizowanie bazy video, filmy są podzielone według rodzaju ćwiczeń. Możesz je odtwarzać w dowolnej konfiguracji nie zapominając o prawidłowym budowaniu schematu każdego treningu Fit and Jump. 

Aktualności możesz sprawdzać w naszym sklepie internetowym.

Porównanie z innymi trampolinami domowymi

Na rynku każdego dnia pojawiają się kolejne prototypy trampolin do fitnessu budowane przez naszą konkurencję. Nie będziemy jednak odnosić się do żadnych przykładów. Chcielibyśmy jedynie przestrzec użytkowników przed trampolinami do fitnessu chińskiego bądź nieznanego pochodzenia, które mogą powodować zagrożenie dla Ciebie i Twoich bliskich. Niebezpieczne sprężyny, niestabilna konstrukcja czy materiały niskiej jakości mogą być bardzo niebezpieczne podczas tak intensywnego korzystania z trampoliny. Jest to szczególnie ważne podczas ćwiczeń na trampolinie w domu.

Nasze trampoliny są produkowane w Polsce przy wykorzystaniu polskich produktów oraz podzespołów importowanych z zachodu. Podczas, gdy w naszych klubach każdego dnia odbywają się zajęcia Fit and Jump, my monitorujemy kondycję naszego sprzętu oraz wprowadzamy konieczne zmiany.

Dzięki temu nieustanie dążymy do doskonałości naszego produktu, aby skakało się lepiej!

Zainteresowany? Sprawdź w sklepie
Do sklepu

Opinia Fizjoterapeutyczna POLSKI INSTYTUT FIZJOTERAPII I SPORTU

TRAMPOLINA FIT AND JUMP

Rola trampoliny w sporcie i rehabilitacji jest praktycznie niedoceniona. Ta nowoczesna , choć znana wcześniej, forma ruchu w sposób nader łatwy i przyjemny pozytywnie wpływa na kondycję naszego ciała, a zatem i ducha.

Ćwiczenia oparte są na ciągłym podtrzymywaniu dysbalansu, równowagi statycznej i dynamicznej poprzez zastosowanie miękkiego i amortyzującego podłoża. Zaangażowanie naturalnych funkcji stabilizacyjnych układu nerwowego tj. propriocepcji, sensomotoryki i innych, jest celem wytworzenia (wzmocnienia) prawidłowych odruchów tegoż układu. Dzięki właściwej funkcji mięśni i stawów, poprawie ulega bezpieczeństwo treningowe, występuje mniejsze ryzyko doznania kontuzji.

REHABILITACJA

Trampolinę Fit and Jump z powodzeniem można wykorzystywać w specjalistycznej rehabilitacji u osób po zabiegach rekonstrukcyjnych ACL, MCL, PCL, uszkodzeniach łękotek, urazach barku, dłoni, stawu skokowego i innych. Warunkiem jest modyfikacja programu ćwiczeń z zastosowaniem specjalistycznych metod neurofizjologicznych. Trampolinę wykorzystywać można praktycznie na każdym etapie rehabilitacji do odtworzenia prawidłowej propriocepcji. Zarówno przy świeżych jak i podostrych urazach trampolina jest przyrządem, dzięki któremu łatwo będzie można stopniować trudność ćwiczeń.

ZAPOBIEGANIE URAZOM

Podstawową własnością układu biomechanicznego zapobiegającą urazom jest tzw. kokontrakcja – czyli współskurcz mięśni wokół stawu. Jest to nieoceniony element prewencji, ponieważ wytworzenie prawidłowego skurczu mięśni zapobiega urazom. Niezwykle ważne jest, aby terapeuta czy trener, który korzysta z trampolin posiadał wiedzę nie tylko z rehabilitacji sportowej, ale również z neurofizjologii. Rozumiejąc te zagadnienia oraz łącząc je razem z doświadczeniem mamy praktycznie nieograniczone ilości możliwości ćwiczeń sensomotorycznych.

Trampolina przydaje się także w trakcie normalnego cyklu treningowego również w treningach osobistych jako narzędzie mobilizujące narządy równowagi, poprawiające ich precyzyjne działanie, a także jako forma ćwiczeń powodująca skuteczne spalanie tkanki tłuszczowej. Aktywizacja w czasie ćwiczeń łańcuchów mięśniowych odbywa się z korzyścią dla narządu ruchu. Odciąża stawy, za sprawą lepszych mechanizmów stabilizacji czynnej (nerwowo-mięśniowej) przywraca ogólną równowagę temu niełatwemu systemowi motorycznemu.

www.pifis.pl
Chcesz uzyskać więcej informacji?

Opinie osób posiadających trampolinę w domu /